Skal du fornye dig selv med asset management?

03 August 2019 Anders Lundtang Hansen

editorial

Du har måske et firma, hvor du til dagligt arbejder med asset management sammen med en masse andre medarbejder, som du startede for en del år siden med tanke på at møve dig ind på markedet i denne branche.

Måske så du endda op til følgende firma i den forbindelse, da de er førende på mange fronter med det arbejde: https://deasgroup.com/

Dog er det så også klart, at man måske når et point, hvor man indser, at man ikke har fået realiseret de drømme og forhåbninger, man ellers havde sat sig for at nå på et givent tidspunkt.

Er man et fornuftigt foretagende, så lægger man både kortsigtede og langsigtede planer med ens firma, og det gælder også som asset management.

Måske er der blevet lagt penge i en del property investment for at få virksomheden til at vækste endnu hurtigere end ellers ventet eller som en fornøden saltvandsindsprøjtning.

Dog er der ikke sket det store, selvom marketingsafdelingen arbejder hårdt på at brande virksomheden, og salgsafdelingen arbejder på højttryk.

Dog kan regnskabsafdelingen blot melde ud, at tallene enten er stagnet eller en anelse dalende, så hvad gør du nu?

Du mener måske stadig nok, at du har en stensikker plan, der nok skal virke, og du føler endda nok, at du har fundet en forretningsmetode og måske endda et nicheområde, hvor du mener, at der er mulighed for at erobre markedsandele.

Men alligevel er der ikke sket det store, og du tror, at løsningen skal placeres ved, at kunderne ikke kan skelne jer fra de andre virksomheder i branchen og har kendskab til, hvad der gør jer specielle.

Så tiden er moden til at rebrande sig selv.

Der skal måske laves en ny visuel identitet, et nyt slogan, en maskot, nogle reklamekampagner på flere platforme og videre.

Så kan du altid tjekke regnskabet senere for at se, om det har haft den fornødne effekt som ventet.

More articles