Dit budskab bliver udbredt med folieballoner med reklamer på

27 February 2021 Anders Lundtang Hansen

editorial

Der er bare noget underligt sjovt ved sådan nogle balloner!

Det kan vi huske fra barnsben, hvor man kunne få lang tid til at gå med at lege med balloner, om man så bare skulle se, hvor meget man kunne puste en op, eller man ville puste så mange op, man kunne, på tid eller udfordre andre i det samme.

Måske ville man også bare se, om man kunne puste den så langt op, at den sprang, og det var jo lidt spændende, selvom det også føltes lidt farligt – ikke alene grundet det eftertragtede brag fra den.

Man undersøgte også, om man kunne påføre sådan en statisk elektricitet, så man kunne sætte den fast på loftet, hvis den da ikke ligefrem var fyldt med helium, så man kunne få den til at skyde opad i luften.

Så skulle man gerne have en snor eller plastikpind i den, så den ikke stak af.

Balloner med budskaber er en god reklame

Sådan nogle balloner kan også tænde den ungdommelige glæde i de voksne, fordi de spejder naturligt efter dem, og hvis der så ligefrem er tale om nogle balloner med budskaber på, så lægger man mærke til dem.

Man vil måske gerne have nogle med hjem, så man kan lave hylelyde med dem, når man lukker luften ud af dem, eller man skal se, om man stadig kan puste dem hurtigt op.

Og var der ikke noget med, at man kunne stikke en nål i toppen af sådan en, uden at den sprang?

Ellers er det måske også bare en kærkommen anledning til at introducere familien for ballondans, hvis de ikke allerede kender til det.

Desuden er det jo også bare en god måde for et firma at lokke folk hen til deres bud, hvis det er på en messe, når man kan lokke med balloner, også selvom de måske kun er til blikfang og ikke til at tage med hjem.

More articles